sakura

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Malin - 12 oktober 2011 19:39

           
MIRAZ!! 

Av Malin - 12 oktober 2011 19:24

Idag var det inge bajs i gången, jippi :p Hahaha
HIttills alla dagar så skiter Miraz i gången, någon hög... Men inte idag, det går framåt!

Idag tog jag in Miraz för stor borstning vilket gick kanon, hon skötte sig faktiskt bra, visst gick hon fram och tillbaka en del, sepciellt på fram fossingarna vilket stör mig massor (Sakura håller på med ena frambenet) VARFÖR??? Aja, det gick hur som helst bra.

När jag borstat och donat med henne fick hon utställningshaltert på sig och vi gick ut på en liten promenad helt själva i solen.
Hon gick på utan problem, brydde sig inte i dom andra och dom kollade lite efter henne men det var inget märkvärdigt liksom.

Vi var ute ungefär 20min kanske lite mer, vi stannade lite på vägen också så jag kunde fota henne. (Bilder kommer strax, ska slänga in dom på datorn bara).

Hon skötte sig iaf väldigt bra, släppte ut på linan och då blev man minsann väldigt busig, hon hade MYCKET energi i sig kan jag lova.
Man kanske skulle ta dom bort till banan och fota någon dag under helgen, det tror jag skulle vara kul.
Miraz visar säkert upp sig!!

När vi kom tillbaka borsta jag bort lite mer på fossingarna (den lera som stelnat) och hela henne sen fick hon komma ut.

Då tog jag in Sakura och storborsta även henne, hon var inte mycket skitig så det gick fort, tanken var att gå ut även med henne på promenad men Amelia kom ut och skulle fixa Pillan så då lät jag det vara (ville inte lämna Lillan ensam när jag nyss mockat :p)....

Det var de iaf!

Imorgon blir det dressyrlektion igen om inte Gemma ligger helt däckat (sjuk)... Men med lite tur orkar hon med oss ;) *Hoppas*

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards