sakura

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Malin - 1 oktober 2011 14:11

Nyss kommit hem efter en tur till stallet med älskling plus handlat lite grejer :)

Och som jag sa, klart som tusan att det inte var några som helst problem för David att slå ner alla stolp, han slog även i dom två som jag inte påbörjat ens, utan problem.
Man blir lite sur ibland :p

Men nu är iaf det klart, fixade även vatten och kraften åt flickorna samt sista boxen, Miraz invigde den ena boxen med njutning ;) Hon rulla och rulla.. Sötnosen!

Så nu är det bara nya isolatorer och tråd som ska sättas och det kan man göra när som helst. Dessutom ska väggen ner också.. Hoppas det blir snart bara :) 

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen fixa käk och sen göra mig redo för kvällen, tror jag ska hänga med David ut en sväng iaf, kan inte bara sitta hemma va? Men jag skäms för att visa mig också.. Det är inte så kul faktiskt! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards