sakura

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Malin - 5 oktober 2011 00:26

IGÅR!


Kan börja att uppdatera från igår eftersom jag inte skrev något då.


Amelia och Sarah var ut och red en tur tillsammans, det mest för att Sarah ska få se en väg åtminstone att rida på själv.

Allt hade gått väldigt bra iaf, dom red runt Långtäkt så det var skönt att det gått bra.

IDAG!

Jag och Amelia skulle ta ut flickorna på promenad för att fota i det fina väder vi haft idag, tyvärr blev det inte riktigt så :/


För det första så var hästarnas fossingar HEMSKA!! Gaah vad jag hatar lera, det har varit lugnt och fint i dagar nu och sen kommer det regn i två dagar och det är kört. Så himla kul, nej!


Vi höll på med benen väldigt länge, så när vi väl kom iväg så hade solen gått ner mer än man ville och sen var det fullt ös med origenterare som sprang runt överallt och jag hade dessutom TVÅ pigga flickor vilket gjorde det omöjligt att fota någon, så det var inte alls lyckat...


Får satsa på det under helgen, kanske kan jag få med en till så man håller en varsin häst liksom :)
Kul att ha lite poträttfoton på hästarna och tillsammans för den delen. 


Gick bra i övrigt faktiskt, dom skötte sig bra.....
Vi får se vad morgondagen erbjuder!! 


Sarah ska ut till Pillan helt själv, jag hoppas verkligen det går bra för henne, Pillan är en underbar häst men hon har även humör såklart :p 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards