sakura

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Malin - 15 oktober 2011 20:50

                                                                           

Av Malin - 15 oktober 2011 20:37

Amelia väckte mig typ idag :p Jag försov mig totalt, skulle bara vila ögonen lite vid 1 tiden men ack ack, sådant går inte när man heter Malin... Haha


Aja, kom iväg vid 3 till stallet, vi skulle bort till banan och löshoppa flickorna vilket jag såg fram emot MYCKET!


Dock blev det inte riktigt så, vi lät dom först busa loss på banan, sedan kom Mulle ut och prata på en del, jag fick världens huvudvärk och börja frysa så jag tog mina flickor och gick hem, orkade inte vara kvar där alls, usch! 


Sen har jag väl varit på dåligt humör sen dess :p Ingen vanlig huvudvärk utan en sådan där som gör så förbannat ont så man bara vill skriak högt rent ut :(


Borstade av mina flickor när vi kom tillbaka, hade på salva på båda två, på alla 4 fötter... Men både Miraz och Sakura har inte så mycket men dom har lite kala fläckar och Lillan något småsår så det är lika bra att vara noggran med salvan!


Sedan mockade jag, vilket gick fort... Jag är dock väldigt noggrann alltså, avskyr att man lämnar lite här och där eller skiter i att mocka efter kanterna... Jag samlar in allt spån i mitten eller inte allt alltså men det mesta i mitten.


Sen fick flickorna komma in och käka, Amelia fyllde tydligen på vatten fast det inte var hennes tur. Men det var snällt!


Har en del bilder från paddocken idag, en hel drös helt ärligt så dom kommer strax! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards