sakura

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Malin - 9 april 2010 14:30

Jag har pratat lite mer med betesägaren men vi ska höras över telefon senare.

Men hon har sagt från nu och fram tills betet vill hon ha 1200kr för Sakura, sedan så blir det bete Juni-Augusti ev september beroende på hur betet ser ut. (hösilagebalar finns annars ifall betet skulle ta slut).

Inkörning 3500kr om jag ville det, och ev så har hon även en vagn till salu och hon sa att ska hon köra in henne så trodde hon på ca 1mån tid (eftersom jag vant Sakura vid vagn redan osv). Plus att vill jag köpa vagnen så kan hon köra in med den vagnen dessutom.

Det känns fantastiskt, men sorgligt för min del
Min bebis ska flytta ifrån mig igen och det gör lite ont faktiskt.

Men jag funderar mer och mer på det. Idag när jag var ut till Sakura var hela hon bara en surkärring minst sagt.
Vet inte om det kanske är regnvädret som orsaker det lite men även pälsfällningen givetvis, har märkt att hon reagerar på det mycket (hon får dock b-vitamin).

Hon försökte sätta mig på plats flera ggr om i hagen, hon hota med att vända rumpan mot mig och öronen slickat bakåt, aldrig någonsin sett henne göra något liknande

Men jag gav mig inte, jag klappa med händer och stampa ben fötterna i marken för att mota bort henne och hon lyssna till slut faktiskt, jag tog faktiskt och kasta den lilla borsten mot hennes rumpa en gång med för då kom hon väldigt nära mig.

Gaah vad arg jag blev då, så nu väger det verkligen mer åt att skicka iväg henne. Hon behöver sällskap och någon som sätter kaxigfian på PLATS!!!

Men det gör iaf ont i mitt hjärta
Men det känns som det är de bästa just nu.

Jag får sälja iväg det hö jag har kvar helt enkelt.

*snyft*

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards