sakura

Alla inlägg den 3 april 2010

=D

Av Malin - 3 april 2010 13:15

 


Dagen börja med att jag lyckades stänga av kl i morse när den ringde 07.10 :o Hade utsläppet av hästarna kl 08.00, men tur nog väckte karln mig, ja 08 :p
Så jag for upp och klädde på mig och cyklade fort bort till hästarna där jag gav dem sin mat och sen fick dom komma ut och jag cykla hem och la mig.

Sen vid tio så ringde Jennys mor mig och sa att Pillan såg halt ut igen, så nu har jag jagat folk som kan ta henne då hon sa att dom inte tänker fortsätta mer, dom tänker inte betala något mer osv osv.

 Så nu har jag fixat en tjej som kommer hjälpa till och ta hand om Pillan fram tills slutet av April för då kommer hon flytta Pillan till ett stall som hon bokat en plats i.
Så nu har jag löst delen med Pillan och det känns bra, tjejen vet vad hon ger sig in i och vill verkligen hjälpa till.

-------
Sen vid halv tolv drog jag till stallet igen eftersom jag hade lunchpasset med idag, C var bortrest och L jobbar förmiddag.
Men det gick bra, jag mocka och fixa klart allt till Sakura då med.
Samt så stod jag och myste med henne i hagen, borsta henne och så med, fy vad hår dom släpper nu :o

Må väl alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards