sakura

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Malin - 2 april 2010 14:00

Idag följde Mira med mig till stallet då vi snackat länge om att hon ska få tolka efter Sakura, och eftersom snön börjar ge med sig ännu en gång här så tänkte jag att det är lika bra att få det gjort nu ;)

Allt gick super duper =D
Så snäll och lugn var Sakura trots Mira skrek hela tiden där bak *suck*

Men först när vi kom till stallet så gick vi in och hälsa på Sakura och jag vet inte vad som slog slint i henne men hon trodde man kunde leka med Mira.
Så hon försökte minsann några ggr att busa med kusin min.

Men det sluta med att hon sprang runt som en tok i hagen runt omkring oss och då och då såg jag hur hon ville in mot Mira så det var bara att visa med handen håll dig en bit ifrån tack så löd hon.

Hon galoppera runt, bocka och sparka bakut, for upp och ner i småbackarna hon har i hagen, jösses hur hon höll på alltså. Haha

Jaja, må väl alla!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards