sakura

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Malin - 27 september 2011 21:58

Äntligen så är allt inköpt, mycket åkande och mycket att komma ihåg men jag tror jag har allt nu? Tyvärr hade CG bara 3 spånbalar så jag hoppas det räcker annars får karln ev stanna och kika imorgon om dom fyllt på med balar.


I helgen ska David dessutom hjälpa mig att slå ner stolparna som är mot åkern, så då kan jag passa på att sätta i nya isolatorer och sen ska det på med tråd.
Lär dock plocka ner lilla och stora beteshagen också under helgen, tänker ta tråd därifrån så kan jag köpa nytt till sommaren beroende på vart dom går på bete :)


Men jag har redan sagt att jag ska ha bägge markerna nästa år så jag lär såklart köpa mer tråd då :)


Hösilagebalen står kvar som den ska också, så att jag minskade hålet där öppe gjorde mer än susen!!


Flickrona fick vila idag, vet inte med Pillan eftersom jag inte har henne idag.


Imorgon kommer iaf Sarah och ska rida Pillan, vart får vi se för det vet jag inte ännu. Kanske ta en tur upp mot Lönnemossa och så får hon rida lite på grusplan där? Ja vi får se :) 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards