sakura

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Malin - 5 september 2011 21:30

Nu är igång, fick ner tio stolp idag, så jag har "bara" två kvar att sätta och för det behöver jag ta hem två stolp från lilla beteshagen. Kanske imorgon, vi får se hur jag orkar.

David ska hjälpa mig med dom andra stolpen som suttit lite sådär sen jag och Amelia dona lite. Då jag flytta ut stolpen och gjorde det lite större.

Men det känns skönt att det är på gång nu!

Sedan ska man ta ner stora beteshagen efter den lilla, ta tråd från det och sätta om i hela hagen är det tänkt.
Köpa hem torv och spån samt ta ner mellanväggen först!

Så lite kvar tills allt är helt klart, inte har jag fått containen tömd ännu heller, det är för mycket som snurrar i skallen.

Hösilagegubben, jadu... Han hoppas jag kommer SNART!
Det finns lite gräs kvar men inte mycket och i och med att jag inte kan onsdag och torsdag så ja... Jag är orolig :(

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards