sakura

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Malin - 4 september 2011 20:07

Jaha det är klart att det aldrig blir som jag vill riktigt!
Det började iof med att David fresta mig med att åka till Ikea vilket det även blev tyvärr lite sent så jag hann därför inte göra det jag ville.

Men jag tog en rejäl mysborstning med Sakura, hon stod och tugga och slicka sig om munnen en hel del, lyssna väldigt bra på mig också! Riktigt kul...
Sedan kom Amelia ut så hon tog in Pillan och gjorde henne klar.

Jag själv linda benen på Sakura, sadla med nya sadeln. Den låg bättre idag konstigt nog så jag måste ha lagt den helt galet sist :/ Visst den luta fortfarande lite...

Sedan så tog jag rid repgrimman som jag köpte på Hööks idag =D Provade att rida i den och det gick GALANT!
Hon lyssna verkligen kanon på både röst oc lätta tag i tyglarna...

Sen fick dom stanna kvar i vinterhagen iaf, finns inget gräs kvar i lilla :(

Så imorgon måste jag börja med stängslet så är det bara!!
Även om jag själv!

Sedan ska jag träna lite NH med Sakura! (om det hinns med) Prio 1 är hagen och eftersom jag jobbar till 17 så är man inte hemma förens runt halv sex :( 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards