sakura

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Malin - 23 juli 2011 16:12

Jag sitter i Örebro så därför har jag inte kört någon uppdatering här inne men tänkte vara snäll och göra det nu medans jag väntar in bussen till stan.

I torsdags så var Pillan mer svullen och även lite varm i benet, detta kan ha blivit efter att hovis tog ur sömmen också. Blivit en liten reaktion av det hela.
Så Amelia vattna benet spruta på blåspray och tror även hon linda?

Sa åt henne att plocka hem dom till stallet dessutom eftersom den marken är mer jämn än i lilla beteshagen.

Så igår så såg hon bättre ut i benet, hon står även och vilar det andra benet vilket är himla bra. Då vet man att det är på rätt väg :) Vilket känns kanon.

Amelia vattna benet och spraya på mer blåspray iaf (lika bra).

Erik kom även ut med en hösilagebal igår så nu får dom stå i hagen tills den är slut sen får vi hoppas betet står klart då ;)
Balen borde räcka i 2-3v max iaf.

Idag har jag inte fått någon information men jag väntar svar på det!

Får se om jag uppdaterar senare.

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards