sakura

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Malin - 15 juli 2011 23:45

Idag hände inte mycket, det har regnat precis hela dagen så jag och karln var bara ut en snabbis till hästarna, kollade så dom hade vatten, fixa till staketet som var slakat lite, förstår inte hur bara?


Sedan satte vi dit batteriet och det funka kanon!
Ska få låna ett till ifall man lär byta av dom.

Imorgon får vi se vad som händer!!

Möttes iaf utav en riktigt go Sakura idag, jag kom joggandes neråt mot hagen (för att fixa staketet), ropar som vanligt "hej bebis" till henne, hon reagerar snabbt och vänder sig om och börjar själv springa neråt åt mitt håll och mot mig, hon fick med sig både Pillan och Miraz.

David såg det också och det var kul, sådan upplevelse när man får sådant bemöttande :D
Iof var inte vädret det vackraste men iaf :p

Hon har börjat gnägga när jag kommer igen och då har även Miraz gnäggat, såååå söta!!

Nej imorgon kanske det blir ridtur tillsammans med Mica, vi får se hur vädret är!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards