sakura

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Malin - 12 juli 2011 22:41

Idag äntligen fick jag ut hovis till mig, ca ½v försent. Men jag hade gärna haft dom skodda förra veckan senast!


Jag lär dra ner på kiselguren för den fungerar riktigt bra på mina två flickor! För bra, hovis sa åt mig att dra ner till ½ mått per dag och inte ett helt.

Deras hovar frödas som tusan av detta tillskott :p


Skoningen i sig gick kanon och han kommer även ta Miraz händanefter :) Känns kanon!
Och nästa gång kommer även Sakura få dojor även bak, men ca 1v efter skoning i fram för att inte ta det på samma gång, blir för jobbigt för en unghäst!


Han lyssna även på mig när jag sa att min ex hovis skodde så han lämna kant på skorna så hovarna kunde växa ut på dom och inte över osv som dom gjort nu.
Så han ordnade det också men tyvärr inte lika bra på Pillan.


Vi får se hur det går, jag ska ringa om 6v för en ny tid också! 


Amelia red Pillan idag tror jag, eller om hon bara gick och träna tricks på banan!

Pillan hade gått ner i buga 4ggr för henne, Pillan är lättlärd och duktig och dom två tillsammans är så fina!


Imorgon får vi se vad som händer, dagens regn och åskväder gjorde inte dagen bra direkt :p Blev inge mer hagbygge och heller ine hämtning utav batteri och agg.


Me imorgon så ska det bli sol faktiskt så jag begär mig ut i hyfsat tid så jag är hemma tills David är det så får jag be han åka med mig till Norslund för och hämta batteriet :)

Då ska det laddas och sen är det klart, då får dom komma ut i nya hagen! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards