sakura

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Malin - 15 mars 2010 18:58

Igår fick jag veta att jag lär hämta hem min älskade Pillan senast sista maj OM jag inte hittar en fodervärd i Örebro innan.

Annars är valet att ta hem henne hit och då vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag har en intresserad tjej som vill hjälpa mig med henne, sedan har jag även syrran och hennes polare.

Det kan jag gå med på. Men jag vet inte riktigt ännu!
I höst/vinter vill jag lägga ALL min energi på Sakura eftersom då händer det grejer med henne ;)

Så jag står i valet och kvalet, saknar henne otroligt mycket måste jag erkänna och hoppas faktiskt att jag får hem henne. MEN får jag inte fortsatt jobb så kraschar det ju ekonomiskt...

Vi får se!

Idag blev det tömkörning, det var inte alltid så kul :p
Vi jobba mycket backa idag *vissla Men hennes egna val!
Tjafsar man med att inte gå framåt så backar jag, ibland kan hon börja backa själv då tar jag över och backar mer, hon gillar inte och backa så det lönar sig där i längden.

Vi träffa på ett rådjur halvvägs, vid ett stall man passerar på den vägen jag tog idag, där vart vi ståendes ett tag oxå, hon ville inte lämna den gården :/
Så det sluta med en lång sträcka med backning och till slut gav hon med sig.

Nej, den vägen är hon inte hemma på med tömkörning ännu, ska nog hålla mig till grusvägen!
Sen promenader i massor den andra vägen så att hon vänjer sig vid den vägen med.

Aja, må väl alla!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards