sakura

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Malin - 3 mars 2010 18:15

Idag var Sakura faktiskt väldigt lugn inne i stallet, hon blev nog lite orolig när jag gick ut en sväng för att hämta travselet då jag hörde henne skrika men sen när jag kom åter så stod och hon och kolla på mig

Men visst, det blev lite tömkörning idag faktiskt!
Jag tog samma väg som igår, jag började gå med henne vid hand och när vi gått en bit så går jag bakåt och så kom vi iväg.

Vi tog trav i en backe längre upp och hon blev lite att sakta av men höll igång henne och rätt som det var så såg jag ett par hovar i fäjjan typ
Ja hon blev väl lite sur för att matte höll igång henne hela tiden inte vet jag?

Hon stanna till efter det men jag mana på för jag bad inte henne stanna!!
Så hon fortsatte och därefter så skötte hon sig väldigt bra.

Vi svängde in en bit på en annan väg oxå som hon inte gått på (lr jag för den delen). Men hon gick rakt på fast det var kolsvart!
Hon sökte sig även ner på tygeln idag utan att jag ens bad om det (har inte gjort det mer än 1gång och det var sist vi tömkörde).

Sen vände vi och fortsatte ner på den väg som vi gick igår. Skit bra verkligen gick allt. Man fick pulsa i snö dock, det har blåst en massa så det låg ny snö över där. Suck!!

Hon gnägga två ggr ute och det var vid ett stall vi går förbi och där försökte hon väl stanna bredvid hästarna som går där. Men hon fortsatte efter en stund när jag bett henne.

Super nöjd med dagen!


 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards