sakura

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Malin - 28 mars 2014 21:10

Kan börja med att skriva att det blev försent igår med att åka till stallet igen efter Borlängeturen med syrran.

Men jag köpte sadeln och en gjord iaf, glömde dock kika på en ny hjälm samt nya nät :p Klant, ja jag vet!


Nåja idag blev det en mystur i skogen med Moa och fina Prince =D

Vi red upp på berget och in i skogen där sedan så visade hon mig gropen, kan inte påstå att det var en grop, mer en backe :p och det var så mycket träd och skit som låg överallt så jag vet inte hur folk rider upp och nerför där?


Nåja vi fortsatte på en ny stig in i skogen där, verkligen skitmysig :D

Men vi kom ut i Sundborn, haha


Strax innan där Sabina bodde, där jag hade Sakura som 1åring.

Nåja, vi fick rida efter sundbornsvägen ganska länge, förbi familjen Holts bland annat men sen vek det av in i skogen.


Det gick bra trots bilar som åker i 100 istället för 70 som det är efter den vägen, inga bussar lr lastbilar skönt nog.

Däremot hästar, hundar och bilar hahaha


Allt på samma gång så jag fick en glad häst, hon blev så till sig, svansen rakt upp, fräste och lät ur näsan och sedan körde hon på med sina passagesteg... Blir sådant lyft och ojoj vilka steg, sjukt härligt, haha


Nåja blev en lång skrittur idag, lite trav då man tex trava ikapp bara.

Jätte mysigt verkligen!


Lite bilder, dock lite suddiga för jag tog medans vi gick och min hand flög överallt HAHA

           


FILM!



 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards