sakura

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Malin - 22 mars 2014 21:25

Åkte ut direkt efter jobbet igår och tog mig en ridtur tillsammans med bäs :)


Red upp på berget men tog den åt andra hållet, började vid skjutbanan så att säga så det blev väldigt mycket nerdför för oss sedan :p Lite läskigt i och med att hon har sommarskor fram och inga bak, men det gick sjukt bra. Hon är duktig med balans och fäste när hon är ute och går.


Blev galopp uppför hela berget i princip sedan blev det väl skritt hela vägen hem i stort sätt. Lite trav på grusvägen men inte mer än så. Det tog nog mycket för fröken att galoppera uppför och speciellt när jag lät henne springa på lite extra, superkul var det. =D


Idag skulle jag ta en barbackatur en liten vända men det hann jag inte alls med kan jag säga.

Hann borsta av henne och sedan skölja benen, sen var kl för mycket :(


Hon dör inte av det såklart, men det var lite synd... Såg fram emot en liten mystur =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards