sakura

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Malin - 27 mars 2014 11:57

Jag är så hemskt dålig på detta med att hålla skrivandet varje dag nu för tiden, men det kan nog ha mycket med att jag inte riktigt orkar lr känner för det ibland. Har väl liksom inte hänt något kul som man faktiskt vill skriva om.


Nåja, i tisdags hade A Sakura så hon tog bara in och borstade av henne sedan blev det inte mer då hon är sjuk (förkyld).


Men jag longerade grisen igår (ONSDAG) iaf, hon var väldigt spänd och pigg, provade ha gummisnodd men vad ska man säga, hon släppte inte lös sig för det, så spänd var hon. Högt med huvudet och var lite halvdryg emellanåt. Suck :p

Men det gick bra emellanåt också.


Det hela började med att hon var livrädd för grannens gård, buskarna misstänker jag så det gick verkligen inte att longera henne där nertill där jag brukar hålla till för hon sprang bara in mot mitten då för att komma bort från grannens gård.


Så hon var nog mest spänd för det, men hon slappnade av till slut och var fin faktiskt :)


Idag hade jag morgon så jag gjorde bara allt klart och lät grisen stå ute och käka sitt hö.

Får se om jag åker ut senare och rider lite.


Ska till Borlänge med syrrans och hennes familj och då stanna till vid Hööks och köpa sadel och sadelgjord, denna sadeljäveln måste passa för annars ger jag upp... *grr*


Bjuder på lute bilder från idag :)


         

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards