sakura

Alla inlägg under december 2011

Av Malin - 2 december 2011 23:16

Sakura låg och sov när jag kom till stallet idag, Pillan stod och halvsov vid öppningen och Miraz vid balen ;) 

Bebisen min brydde sig inte alls i att jag var in och hälsa på henne och Pillan, tände lampor och stängde av strömmen. Hon låg kvar, gick ut och fixade vatten.


Efter det var det dax och mocka och jädrar vad bebis var seg upp men upp kom hon och då hade jag två hästar som var väldigt facinerade i skottkärran som dom sett miljontals ggr liksom!

Sen tröttna Pillan och gick ut och käka, Sakura blev kvar såklart... Hon blev grinig efter ett tag eftersom jag inte brydde mig i henne då jag mocka, sen ställde hon sig och halvsov.


Sen var det att borsta och dona med bebis, sen rida =D

Gaaah vad det var länge sen jag red :o Sist var fan den 19:e och då var det dressyrlektion!
Gud så mysigt det var och sitta där på ryggen igen, dock inte lika mycket när jag insåg att jag valde en väg med mycket skog att rida igenom.


Men det gick bra!
Vi tog "lilla Lennart" vägen, den som går runt Lennarts hus och skog där, så man kommer ut vid grusrondellen så att säga :)


Blev mycket skritt eftersom hon stått sen dressyrlektionen, ok jag longera i måndags men WOW liksom! Blev lite trav också och hon skötte sig kanon.

Dock är det något med stenar som har mossa på sig, hahaha

Hon skiter nästan på sig alltså och ska vända hemåt... Min söta kicka!


Från att aldrig brytt sig i saker och ting till att blivit mer uppmärksam över allt... Suck :p


Skulle ha ridit Pillan också och jobbat mycket dressyrarbete, trav och galopp då hon fått en sådan jädrans energi och det är mest tack vare kylan och sen snön som kom en sväng :p 
Men jag hann iaf inte med henne, kl var fan över 20 när jag var klar med Sakura så nej...


Imorgon ska dock jag och Mica rida ut, ska bli kul!

Söndag får vi se hur jag gör! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards