sakura

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Malin - 11 december 2011 19:52


 

Av Malin - 11 december 2011 19:45

BILDER!


                                                                             

Av Malin - 11 december 2011 19:14

Det blev ett litet glapp igen mellan bloggningen men jag försöker sammanfatta det som jag brukar :)


Torsdags: Då red jag äntligen med Amelia igen =D

Vi tog den läskiga vägen och höll igång dom lite mer än vanligt med trav och sen tog vi galopp två ggr i småbackar men det gick väl sådär för dom busade till bägge gångerna :p Men vi satt kvar!

Mycket trevlig tur faktiskt och lite snö föll från himlen på oss också, mycket mysigt!


Fredagen så longerade jag henne och det gick mycket bättre än sist, provade med inspänningstyglarna också, dock väldigt lösa. Gick bra så nästa gång kommer jag spänna lite mer :) Får se när jag longerar igen!


Lördagen var jag bara ut och mocka å fixa vatten för jag skulle iväg med Sarah på kvällen, ut på en pub och ta någon öl :) Mycket trevligt var det!


IDAG söndag!

Blev fotografering av hästarna med Amelia.

Hon red ut på en barbackatur med Pillan innan och jag kanske skulle ha gjort det detsamma :p För efter blev det ingen för hästarna blev liiiite tlötta efter springandet.


Hyfsade bilder blev det iaf! På Sakura blev det bäst bilder helt klart, Miraz inte många och Pillan sådär...


Där fick ni er en uppdatering iaf!

Strax kommer några bilder också...


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards