sakura

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Malin - 4 december 2011 19:54

Idag tog jag mig upp och baka faktiskt ;) Men det blev bara en sats med lussebullar för det fick inte plats med mer liksom. Bullarna i sig tog en jädrans lång tid och göra men dom var faktiskt himla goda, luftiga och mjuka! Inte torra heller för den delen!!


Mica kom när jag höll på och grädda bullarna för vi skulle ut till stallet tillsammans igen :)

Var inte mycket och mocka idag heller, inte mycket vatten och fylla på heller. Hittat ett sätt och fixa så vattnet inte direkt fryser iaf tack vare Q och hennes bloggandes! Det ska jag försöka fixa längre fram!!


Ridningen gick kanoners iaf, red runt Långtäkt. Stod en jädrans byggkran mitt på vägen därefter holmen så vi fick gå ut på åkern en sväng osv och där blev Pillan liite busig men skötte sig när Mica sa åt henne! Skönt att hon alltid lyssnar faktiskt. Hon gör aldrig något för att vara dum :)


Blev en del trav också men inte så mkt som jag ville eftersom Mica fick så ont under fötterna, suck....
Men Pillan sköter sig kanon och även Sakura trots att dom är pigga.. Bara hålla igång Pillan mer så, längre turer, dressyrarbete och trav/galoppjobb och även växlingar mellan dessa det tar mycket på dom :p


Vi hade ut en ny bal också idag så hästarna blev så glada så :) Sötnosar!
Miraz ben ser även mycket bättre ut :) Så det är kanon!


See you later!! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards