sakura

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Malin - 7 december 2011 18:08

Yeay äntligen kommer snön och helt ärligt så borde denna stanna också för det är en hel del faktikt och det bara fortsätter! Ska fortsätta i flera dagar enligt vädret, spännande och se hur rätt det blir där ;)


Har inte varit ut till stallet varken i måndags eller igår eftersom jag jobbat mellan 07.00-18.00 bägge dagarna! Idag skulle jag ha jobbat likadant MEN jag orkade verkligen inte, kände på 14 rasten att mina fötter värkte för mycket. Fick en blåsa vid tårna efter igår så nej, så jag åkte hem :)


Innan man fick hem och vila fötterna så fick jag göra besök i stallet, mocka och fixa vatten vilket var lite smådrygt. Bägge baljorna var tomma :/ Vilket aldrig sker såhär. Men den lilla stod utanför från igår så det var inte så konstigt då. Mockningen gick faktiskt ganska snabbt, Miraz verkar inte gräva upp bädden längre *peppar peppar*.


Liiite ont i ryggen efter ALLA tusen hinkar med vatten dock, men så är det!
Nu ska jag inte mocka osv förens på fredag och lördag.


Har inte gjort något veckoschema för Sakura direkt, men så här tänkte jag :p


Veckans schema:

Måndag: Vila

Tisdag: Vila

Onsdag: Vila

Torsdag: Rida

Fredag: Tömkörning

Lördag: Ridning

Söndag: Vila



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards