sakura

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Nyår....

Av Malin - 31 december 2011 13:54

GOTT NYTT ÅR!!


Nyår alltså, jösses vad tiden går fort ibland det är helt ofattbart. Ibland går det otroligt jävla segt men ändå så rullar tiden på väldigt fort.


Igår hände inte alls mycket i stallet kan kan jag säga, hade ingen ork till att rida eller tömköra för den delen och jag fick ännu mindre lust när jag möttes av hur det såg ut i boxarna när jag kom :o Ena boxen var helt klart OK om man jämförde med den andra. Men det gick ganska bra trots allt!


Sen kommer man til vattnet och ja, det var väl rätt ok även där även om isen kommit igen :p Blir en aning kallt om fingrarna men vad fan ;) hahaha
Tur det inte är vinter längre om året än vad det är nu.


IDAG så var det helt underbart väder och en perfekt dag för att rida eller vad man nu vill, jag hade tänkt mig lite fotografering men eftersom vi åkte till stan först på lite ärenden så slutade det med att David körde mig till stallet så med andra ord ingen kamera :/


Tog några bilder med mobilen men ingenting jag behöver slänga upp här, det kommer under veckan istället ;) Kanske även ridbilder på mig och Sakura! Haha


Iaf, fick en väldans chock när jag kom in i stallet idag, det var orört i första delen av boxen sen såg man att någon legat inne i andra och så såg man en liten hög med bajs, Miraz :) Den söttösan sover alltid inne <3 Hon är den underbaraste present, ok jag köpte henne i en lite senare 25års present till mig själv. Men det var jag värld ;)


Så det var inte mycket och göra där inne kan man säga. Tog och fixade vattnet som tog lite längre tid i och med all is och fy vad det var kallt idag. Haha

Sen drog jag lite tråd eftersom den hängt en tid nu. Går och smådrar/snurrar emellanåt men det hjälper fan inte nu tog jag i som fan och hoppas det funkar!


Ska i sommar byta till tråd har jag bestämt mig. Vill inte ha band! USCH!!! Det blir bara massa tyngt på tråden då när det är snö. Vilket slutar med att det hänger.


Blev bara en massa gos med flickorna idag, men imorgon får vi se. Ja beroende på hur jag mår, hahaha


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards