sakura

Alla inlägg den 24 juni 2015

=D

Av Malin - 24 juni 2015 19:07

Ojoj så tiden springer iväg.


Jag har inte haft tiden för och skriva något här inne då vi flyttat och packat ner/upp saker.

Vi börjar komma i hamn nu i nya lägenheten men det ska väl köpas lite småsaker till den innan vi är helt nöjda.


Hästarna har bara fått ha det bra ända tills i söndags (21a) då var jag ut på en liten tur med Sakura. Vilket hon tyckte om väldigt mycket. Då hade hon stått i 1½ vecka, så lite sommarvila blev det, blir ev lite mer senare i sommar också.


Måndagen så blev det en ridtur med Miraz, upp på berget och med sällskap av en annan. Superkul!


Igår, tisdag så var jag ut med båda två.

Miraz var jag ut på själv, blev lite olika gångarter och lite skänkelvikningar.


Sakura blev det bara en skrittur på med, fick sällskap av en annan med henne.


Idag blev det inget med dem, har fixat lite här hemma, man lär ju göra även det.

Men imorgon är tanken att jag ska ut med någon av dem.


Bjuder på lite bilder på dem <3

                           

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards