sakura

Alla inlägg den 2 juni 2015

?

Av Malin - 2 juni 2015 18:41

Idag tog jag och åkte ut till stallet direkt efter jobbet, var hem och käkade och bytte kläder bara.

Tog en ridtur på Miraz först, den vanliga rundan i skogen som är så himla mysig.

Idag fick fröken jobba lite granna iaf, mesta delen skritt men även travarbeten blev det.
Tog tre galopper som hon tog direkt och rätt varje gång för den delen. Känns som det kommer tillbaka nu efter att ha vilat lite från det.

Jobbade en hel del skänkelvikningar emellanåt och hon är verkligen super duktig på det. Dessutom blir hon riktigt fin och mjuk av det samt att hon söker sig fram och neråt

Tyckte mig känna ryggen höjas något också idag, riktigt kul!

Dagens ridtur blev en del dressyrarbete med och jag satt med ett stort smile hela ridturen i princip. Så jävla bra gick under idag!

Positiv, pigg och fin bjudning framåt. Älskar denna ponny! ??

Sedan var det Sakuras tur och där blev det longering för min rygg orkade inte en till ridtur ?

Men jag älskar att arbeta med Sakura från marken, hon är så himla trevlig och fin då. Kan inte fatta att JAG gjort allt jobb med henne!!

Tog ett kortare pass i både skritt och trav, hon ser riktigt fin ut och ingen hälta fortfarande så jag tror faktiskt jag ska prova trava henne på torsdag från ryggen. Spännande!!

Körde lite AR efteråt och hon är så duktig, lyser minsta vinkel och vet när hon gjort rätt. Fina hästen!

Kanske skulle försöka filma nästa gång så ni får se! Hihii

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards