sakura

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Malin - 22 mars 2015 21:37

Idag blev det lite kvällsmys med hästarna då jag inte stack upp förens efter 18 tiden :p Lite seg idag kan man typ säga.


Tog ut och borstade igenom Mirax först, stod och njöt som tusan den lilla prinsessan. Alltid lika kul och pyssla om henne, hon står där och njuter och slutar man lite så vill hon ha mer <3

Lite godis fick snuttan med!


Sedan tog jag ut Sakura och borstade igenom även henne, lite gladare idag och mer acceptabel och ha stående mot väggen. Hon har ju möjligheten att flytta runt sig, höger, vänster, framåt och bakåt och det är ganska störande måste jag erkänna.
Men jag drog åt linan idag så fick hon stå väldigt kort :p Jag är väldigt snäll ;) Lite sur först men sen lugnade hon sig, lr tja först bråkade vi om att sluta och slicka/tugga mot väggen och jag vann till slut! HA!!


Lite godis och sen står hon lika lugnt och fint som Miraz, kanske ;) haha


Hade tänkt flytta in lite saker i boden idag, men orkade inte göra det själv och inte mörkret direkt. Sen visst hade dom städat upp och donat där och i blå buren men jag visste inte vart jag ska ställa mina saker för det, vill ju inte ställa dom i vägen direkt.

Hoppas någon är där imorgon så kan man fråga då =D


Två bilder från idag, mörkt ute och svårt och ta då men nåja... Ni ser ju dom ;) haha


   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards