sakura

Alla inlägg den 1 november 2015

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag.

Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.


Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i skogen tillsammans med sin mamma och Jatzie.

Dom red mesta delen i skritt och trav men blev någon galopp med.


Jag tog mig upp idag och longerade Miraz, gick rusktigt bra måste jag erkänna men tror jag ska prova spänna in henne lite löst för och hjälpa henne hitta lite former och hållning också.

Skritten är fortfarande lite svår, går gärna över i skritt direkt nästan :p Men vi jobbar på det!


Imorgon får vi se vad som händer :)


Michelle och Diva kom idag så det blir att umgås med dom bland annat men sen kommer mamma upp imorgon också men hon kommer åka ut till Svärdsjö till Sanna och bo där. Michelle kommer också sova där någon natt.


Kan flika in att Sakura flyttat till en annan fodervärd och att allt går riktigt bra där.

Den hon hamna hos först var inte riktigt som man trodde, det gick inte alls bra där, funkade inte bra.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards