sakura

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Malin - 15 februari 2014 00:24

Och alla <3-ans dag... Den har bestått utav lite olika saker kan man väl säga.


Åkte ut efter 16 till stallet och fixade allt (Dock ingen ridning), David kom sedan ut när jag var klar för att invänta hösilaget som skulle komma idag. När det var fixat så åkte jag och älskling och handlade på citygross, som btw inte hade någon jävla longerdelta och sälja, ganska störande!


Efter det hämtade vi ut våran nya mikro ;) Och det fungerar utmärkt!


Sedan fick vi besök av min syster Sanna, hennes man Larse och bebisen Emmie =)
Ett tag sen jag träffade henne och hon är så förbaskat söt den lilla bebisen.


Vi fikade och pratade och jag visade lite bilder från Teneriffa dessutom, inte alla men nästan allt.

Jag tyckte vi fotade på precis allt och hur mycket som helst när vi var där borta men jag tror fan inte det blev så mycket iaf, Iof tog vi en massa bilder även med mobilerna, men iaf... Nåja :p


Imorgon SKA jag rida!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards