sakura

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Malin - 19 april 2011 16:45

Igår blev det löshoppning, Amelia och Mica var med och givetvis lilla Diva <3

Och det gick väl ganska bra tror jag, dom brydde sig mer i hästarna i hagen än och hoppa vilket var väldigt störande för dom var inte alls med oss, utan vi fick jaga på dom hela tiden verkligen.

Sen att Pillan brunstar gör inte saken bättre, dom sprang runt och fjanta lite eller typ rusa över hindrena ungefär för att få stå nere vid dom andra i hörnet.

Men några hopp fick dom till ändå, men helt nöjd är jag inte. Men ganska :) hehe


Lite bilder/filmer blev det. Får se om jag slänger ut några senare!

Sakura har tappat en sko igen så det händer inte mycket där, Pillan rids och aktiveras nästan alla dagar nu vilket känns toppen.

I lördags red jag lite dressyr barbacka och det gick KANON verkligen, i början fjanta hon lite grann men sen mjukna hon till och bjöd på sig rejält, visa en trav som jag inte sett till på väldigt länge!

Söndagen så hoppade Amelia henne, första gången detta år så nu drar väl hoppningen igång betydligt mer, ska träna på lastning också kanske ;)


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards