sakura

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Malin - 3 april 2011 12:53

Jaha här regnar det i massor kan jag lova! Men jag säger då det, hellre regn än snö och regn är inte så farligt det är rätt mysigt så länge man slipper vara ute i det ;)


Det har inte varit mycket till häst denna vecka då jag legat sjuk, men i torsdags var jag ut iaf eftersom Erika hade annat för sig, gjorde inte mer än och mocka och fixade vatten samt rullade ut en hösilagebal (själv dessutom ;) ) och städade upp allt plast som legat, fick lämna en bit för den var fast frusen :p


Sedan igår men då fixa jag också bara lite snabbt, givetvis hälsade jag på flickorna och kollade igenom dom men sen var det inte mycket mer.


Idag tänkte jag att jag skulle ha longerat Sakura lite eftersom hon stått i över en vecka, men det regnar så förbannat och eftersom jag är sjuk fortfarande så får det kanske bli imorgon :)


Köpt varsinna repgrimmor till flickorna och ett helt nytt sätt med reflexer till benen samt svansen. Iaf till en utav dom :)


Detta är Sakuras grimma =D

 


Byeee

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards