sakura

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Malin - 11 april 2011 21:33

Säger det igen, jag älskar verkligen mina två flickor, gud vad jag är glad för att dom är mina, man kan inte ha bättre tjejer ;)


Iaf, idag red jag tillsammans med Sanne och det är verkligen riktigt kul och rida tillsammans med hon och sin kuse och Pillan är så otroligt kär i den pojkehästen! Haha


Vi tog faktiskt samma väg som jag och Amelia red i lördags men istället för att svänga av vänster i skogen så fortsatte vi framåt så man kommer ut på grusvägen där dom åker skidor på vintern.

Riktigt kul tur idag, mycket skratt verkligen och trevligt sällskap så det lär vi göra flera gånger absolut!!


Pillan skötte sig kanon, som vanligt. Min pingla


Efter det blev det ännu en gång byte av häst för en liten tur med Amelia!

Även det var en riktigt lyckad tur, otroligt rolig också eftersom jag vägrar snurra stigläderna så är dom liiite för långa på ena sidan vilket gör att jag ser så puckad ut när man försöker rida lätt :p


Amelia fick sig ett gott skratt iaf, hahahaha


Idag skötte Sakura sig kanon, som vanligt ;)

Vi fick till väldigt fina galopper idag och som höll i sig riktigt fint. Blir SÅ glad!


Stolt matte kan man däremot säga, så glad för mina älsklingar!!!

Slänger in någon enstaka bild från i lördags :)

                   

Sen kan jag väl slänga in en filmsnutt också då :p

[IMG]http://i577.photobucket.com/albums/ss213/mysakuragirl/th_DSC_1890.jpg[/IMG]

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards