sakura

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Malin - 23 mars 2011 21:19

Inte ofta jag får ihop inläggen här inne när jag pysslat med töserna men jag försöker :p


I fredags tog Amelia Pillan så dom red och även lördagen. Allt hade gått bra förutom att Erika hade fattat fel dag och åkt ut på lördagen och blev givetvis sparkad :(

Allt är bra med henne iaf, stort blåmärke på köpet! Stackare!


Söndagen blev det vila för båda, det är dom värda <3<3


Måndagen så blev det en ridtur tillsammans med Amelia igen, vi skulle ta en lugn ridtur med lite trav men mest skritt, det sluta med ett jäkla jobbigt träningspass för både Pillan och Max :p


Visade Amelia en ny väg ute vid Lönnemossa, en väg som en gång i tiden varit populär men nu var det knappt spårat så dom stackarna fick pulsa en hel del :(


Två trötta och blöta hästar hade vi när vi kom hem! Men det var en mysig tur!


Igår var det vila igen och idag blev det en ridtur på Sakura och Amelia tog Pillan.


Blev en barbackatur bort till Lönnemossa och tillbaka... Riktigt trevligt!
Dock var kossorna riktigt läskiga idag tydligen :p

Men dom båda skötte sig superfint annars!


För övrigt har vi fått bygga om hagen lite, ta bort ingången och flyttat den tex för ena stolpen halvlåg ner :p Så den hade legat ner inom 2dgr skulle jag gissa...


Må gott alla!!

     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards