sakura

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Malin - 30 januari 2011 17:33

Idag blev det några timmar i stallet igen, otroligt vackert väder och himla varmt ute!


Hästarna stod och sola sig, Sakura halvsov intill väggen och gud så varm och go hon var.


Hade med mig en tjej som fick prova Pillan dessutom så medans hon fixade med henne så fyllde jag på vatten och mockade utanför stallet.


Sen bar det iväg, vi gick först bort till holmen efter vägen så hon fick se hur hon är med trafiken.
Sedan fortsatte vi längst grusvägen till pumphuset och gick över gångbron över rälsen.


Med andra ord så gick vi runt kyrkan, turen gick väldigt bra och Pillan skötte sig!

Hon testa med backning 3ggr totalt tror jag, men tjejen var snabb och Pillan gav sig direkt.


Vi får se om hon kommer igen, jag vet ej?

Hon verka lite nervös, fick jag en känsla av iaf!


Har fler som kommer komma under veckan!
Imorgon blir det dock jag som ska ta mig en ridtur på Pillan!


Sedan efter det blev det Sakura, Sanne skulle ut och gå med hennes ena häst så vi bestämde att gå ut tillsammans på en promenad :)
Mycket bra gick det och Sakura skötte sig någorlunda, hon är sjukt pigg alltså. Så det blir lite jobb med båda två.


Idag ömma hon inget med fossingarna heller vilket kändes kanon! Hoppas kunna hålla ut till den 20:e med att sko dom alltså.


Får se hur jag gör imorgon, funderar på att ta med Sakura som handhäst. Men vi får se!


Må gott alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards