sakura

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Malin - 1 januari 2011 18:51

Idag hände det saker minsann, nytt år och allt!!


Jag och David åkte och hämta Michelle i Svärdsjö då hon skulle följa med mig till stallet.


Väl där så fixade jag vatten åt hästarna och sen så tog vi ut alla saker och tog sedan in hästarna och fixade dom klara för lite ridninge :)


Jag började =D Och denna gång inte på Pillan utan på Sakura!!
Javisst, det blev premiär ridning på henne, enbart skritt såklart men ändå en liten tur ut på 15min!


Vi började i hagen med att hänga och sedan sitta på henne, vilket gick kanon!

Gick runt några steg i hagen med, Michelle fick gå med Pillan först för Sakura förstod inte riktigt vinkeln med att gå framåt när jag bad henne.


Men det tog inte lång stund förens hon gick framåt när jag bad henne =D Himla kul var det, och det kändes som att vi gjort det flera ggr förut när hon väl var igång.


Vi får se när nästa tur blir :)

Ser då iaf fram emot det!


Michelle red Pillan när jag hade hoppat av, Michelle hade ridit Pillan samtidigt som jag red Sakura OM vi haft två hjälmar ;)


Allt gick iaf skit bra, är så nöjd så över min flicka!!


Bilder...

                       



Tack och hej =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards