sakura

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Malin - 24 februari 2010 19:56

Japp var ju som sagt till söta Sakura och kolla läget där. Hon levde och mådde bra :)


Hon showa upp sig lite idag igen när Dina var ute och busa, S söta hund :)


Sedan blev det tömkörning upp vid forsen och idag blev vi inte ensamma utan S följde med och tog pappa Luxifer med sig i handen. Det var himla kul med sällskap och strålande väder =D


Sakura tyckte det var lite konstigt att ha andra med sig så hon stannade till ibland men gick väl fram när man bad henne.
Dock så strula hon en del på ställen där vi gått massa gånger utan problem, det var irriterande!


Hon vägrade nämligen att gå på först och backa å höll på. Men man ger sig ju inte, dock har man inte lika tålamod när man är sjuk.


Jag är nöjd med dagen och vi fick en massa fina bilder!


Tack för sällskapet S!!


Må väl alla!!


 

Av Malin - 24 februari 2010 10:18

Det var ett tag sedan jag skrev här så nu är det kanske dax igen.


Ligger hemma igen med, förkylning! Dock inte lika som för 4v sedan men hosta, förkylning och sedan hes emellanåt. Inte alls kul.
Var hemma igår och även idag, imorgon kommer jag gå oavsett för jag har inte råd att vara hemma :(


Jag tänkte iaf ta mig ut till Sakura idag, jag måste titta till min lilla bebis <3 Jag vet att hon är i trygga händer men vill pyssla om min gullegris såklart!


Pratat med veterinären med, ska ringa dom nästa vecka så får vi se när dom kommer ut för att vaccinera lillskiten och så ska dom även slå en kik på vargtänder, har hon några så får dom tas ur men då bokas nog en ny tid.


Det märks hur det blir, det kommer då skrivas här oavsett iaf :)


Jag blir själv ut till Sakura så det som mest kommer hända är nog tömkörning och fotning av henne. Tänkte försöka få några bra bilder vid forsen, det är strålande sol och super fint väder så det vill jag ha.


Messa S för ett tag sedan och nu fick jag svar, hon är ute så nu frågade jag om hon kunde hjälpa mig med vagn på Sakura. Vill gärna testa igen innan jag flyttar från dom *snyft*.


Åååh jag vill inte från dom, kommer sakna S massor. Men det funkar tyvärr inte med buss och pendlingen. Jag hinner inte med något annat efter jobbet så det är smådrygt och jag känner mig bara stressad.


Hosjöholmen kommer bli bra =D

Har även fixat sommarbete nu, unghästbete! Dock 20mil från mig och det är inte alls lika kul. Men det är väl så.

Jag vill att hon får åtminstone EN sommar till med jämnåriga busisar och det kommer dessutom gå 09:or i den hagen med.

Tror det blir kanon!


Må väl alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards