sakura

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Malin - 3 februari 2010 18:45

Idag har man varit sjukt trött och min yrsel blir fan bara värre :( Säkerligen järnbristen som är tillbaka. Men tycker det är konstigt eftersom jag äter betydligt mer nyttigt än förut, massa grönt osv...

Idag kom Sakuras reflexer, gröna till benen. Dock bara två men det gör absolut ingenting! Nu har hon ett par gröna iaf ;)


Selet är nog framme imorgon för det var skickat till ombudet då. Hämtar det nog ev då med. Får se!


Blev bara ompyssling idag av Sakura, jag gjorde även rent såret som blivit infekterat igen :( Liiiite lite varit och sådant. Såg betydligt finare ut när jag gjort rent med Hexocil. Torkade benet så mycket som möjligt.


Sedan så fixade jag Deci åt Sabina idag, var inte SÅ mycket halm kvar i boxen så jag tömde ur hela skiten och hade in spån istället. La in redigt med hösilage samt fixade vatten (vilket jag fick göra igår med eftersom medryttaren missat det).

Fixade kraftfoder oxå..

Sen bar det hemåt, skulle gått promenix med Sakura men det blåste och jag var mer än död så kände tyvärr inte för en promenad!


Må väl alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards