sakura

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Malin - 5 februari 2010 20:19

 

Seg dag på jobbet men rolig... Hahaha
Linnea och jag fick speciellt lite skojj på slutet ;)

Men iaf... VArit hos Sakura idag och det blev tömkörning. Denna gången så valde jag vägen vid åkern och forsen. Allt gick kanon och vi fortsatte en bra bit till mer än vi någonsin gjort på den vägen, visst var det lite läskigt i mörkret men hon gick FRAM efter att fått stå still och kika framåt i mörkret ibland (när hon stannat).

Så stolt över kickan..
Dock så ville hon inte alls riktigt hålla sidan när vi fick bilar vid oss.. Så på vägen hem på den "stora" bilvägen så svänger hon ut när det kommer bilar från BÄGGE håll jösses vad pinsamt, då var det och rycka tag och få in henne på sidan... Vett tusan vad hon såg/reagerade på :o

Men hon var verkligen toppen! Skulle faktiskt vilja tömköra från hemmaplan direkt men det vet jag sjäv att det kommer nog inte gå, dels för att hon stannar stup i kvarten innan vi kommer iväg helt.
Fast idag var hon riktigt duktig på det där faktsikt ;)

Sen så är det bilvägen och som hon gjorde idag med att gå ut i vägen när det kommer bilar så vågar jag absolut INTE det!! Suck :(

Jaja, det går framåt, inkörningen blir nog längre fram än väntat. Måste ju hitta en jäkla vagn nu eftersom jag flyttar ifrån mina kära ;)
Där skulle jag få låna vagn, men men

Just det, selet är förstort som jag misstänkte.. Hämta ut det idag!
Funderar på att testa travselet på henne oxå?

Aja, må väl alla!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards