sakura

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Malin - 16 mars 2013 18:22

Idag:


Det blev en tur tillsammans med A idag, visade henne ena vägen runt Lönnemossa (Läskiga vägen), och allt gick riktigt bra idag.

Sakura bjöd på riktigt fint och arbetade sig väldigt fint i alla gångarter för den delen.


På vägen hem gjorde hon ett riktigt fint skutt må jag lova, alla benen var i luften :p 

Men förutom det så var hon riktigt fint.


Nu får min älskade tjej vila i 2 dagar för det förtjänar hon oh istället ska jag fixa med lillskiten tänkte jag :)


Imorgon ska jag bland annat antingen rida eller promenera med henne, på måndag blir det bara promenad för det kommer bli sent då.

Ska nämligen och kolla på ett stall då. 


Men ja, vi får se... Man vet ju hur jag är :p Blir typ aldrig som jag tänkt och planerat, haha


IGÅR:


Då red jag Miraz en sväng i skogen, långa rundan.

Hon var pigg och framåt men eftersom det är halt på vissa ställen så vill hon inte riktigt och det förstår jag.

Stackars tösa säger jag.

Men förhoppningsvis försvinner allt snart och det kommer gå som en kl framåt.


Eller så kommer det mer snö som lovat under denna vecka :o Oavsett så blir det bättre än med isen som ligger an överallt.


Tog även en barbackatur på Sakura, sträcka på benen efter passet i torsdags.

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards