sakura

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Malin - 13 mars 2013 18:24

Jajemensan, onsdagen har varit lite halvseg måste jag erkänna men det är väl säkert för att man inte hann med och tänka på att tisdagen var lång i och med all stress man hade över BTJ :p


Jaja, idag hade jag planerat två ridningar och vet ni vad det blev?

INGEN! Haha


Fixade vattnet först och sen när jag skulle börja mocka ringde älskling och sa att han skulle svänga förbi och köpa spån åt mig eftersom jag behövde det. Okey visst tänkte jag.


Men sen åkte jag med han så jag hann inte alls rida någon.. Jag hade kunnat stanna men jag var så trött och hungrig och eftersom han sa att han skulle stanna på MAX och köpa mat där så kände jag att då är det lika bra att åka med för annars lär jag laga något själv lr ta något mildare i smak av macka...


Men jag tog och borstade Miraz i hagen medans jag väntade på David, tog svettskrapan och hej vad det for hår, jösses det tog då aldrig slut heller och jag fick nog hälften på mig för den delen. Grr


När David kom och jag började lassa ur ena balen så upptäckte jag en annan liten sak som han köpt åt mig :)

Älskling hade varit gullig och kommit ihåg mina mineraler som jag tjatat på väldigt lääänge nu som jag glömt varenda gång jag varit in och handlat strö. Helt otroligt klantigt JAG VET!

Men nu är det gjort ;)


Så då ska man börja ge sådan dos till flickorna och även b-vitamin men lär nog ta med den hem och sen ta med per gång lr något? För den fryser ju och ja vet inte fan hur jag ska göra?

Förslag tas gärna emot! =D


I vilket fall!


Morgondagens schema vet jag inte riktigt ännu, men jag tänkte rida Pillan en sväng i skogen

och hade hoppats på detsamma med dom andra två men jag funderar faktiskt på om jag ska ta ett dressyrpass på Sakura och sen får man se om man hinner med en sväng på Miraz också!


...... Bye

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards