sakura

Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 11 november 2010 21:22

Haft lite problem med att komma ihåg användarnamn och lösen till denna blogg men nu så ;)


Var ett tag sedan ser jag!


Har inte alls blivit att man gått in här men ska försöka ordna det eftersom det är hennes blogg trots allt, meningen är ju att folk ska kunna följa denna om henne utan mitt extra babbel som jag har på andra ;)


Men ok...


Sakura har nu varit hemma ganska länge och allt går väldigt bra!

En period var Sakura ruskigt dålig i fossingarna då det var så jädrans hårt och knögligt i marken. Hon blir så ömfotad så det finns inte :(


Nu är dock snön här så nu kan vi sätta igång igen, mycket vila har det varit för liten men det är kanske skönt också, dock verkar hon inte samtycka på den punkten!


Idag tog vi en igång körning på riktigt, första tolkning efter henne för denna vintern.

Gick skit bra, det var Amelia som åkte på tefat efter Sakura, man såg hur Sakura gillade detta, hon var pigg, framåt och hade öronen framåt hela tiden, ja förutom när hon lyssna bakåt ibland.


Trots allt oväsen när man åkte över grus/sten så var hon coollugn, riktigt duktig liten tjej alltså!! Så stolt över liten!


Blev mest i skritt eftersom jag har sådan otroligt dålig kondis, men ändå en hel del trav. Jag tror Amelia hade det kul där bak ;)


.....

Jag har börjat fundera över Sakura upplägg för vintern/våren. Framför allt vintern då sen får man se längre fram hur det blir.


Men tanken är nu att köra på med tolkning och tömkörning sen när det känns bra så tror jag vi sätter vagn på henne...


Funderar skarpt att sätta vagn redan nästa helg, men jag vet inte riktigt alltså. Vi får se hur veckan går!!


Några enstaka bilder som fotats under höst/vintern ;)

                                     

...... Bye

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards