sakura

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Malin - 15 november 2010 21:14

Idag skötte jag om båda töserna och dom såg fin fina ut =D


Borsta dom och kolla igenom dom, väldigt blöta men dom frös ej vilket känns toppen för jag vill verkligen täcka dom så liiiite som möjligt!!

Pillan såg väldigt fin ut fortfarande också och min lindning satt fint fortfarande konstigt nog. Dock blev dagens skitdåligt så det blir spännande :p


Gjorde ingenting med dom, Pillan fick vila för att hon gått ute nu och Sakura fick vila för detta skitväder :/ Inte kul att vara ute då!!

Vi får se vad morgondagen erbjuder sig!


Imorgon ska vi nog tolka efter Sakura vilket ska bli kul!! Det har ju kommit lite mer snö igen, dock blötsnö men det ligger kvar iaf så det blir bra.


Sen har jag haft lite funderingar på i ett par dagar och kanske får jag veta imorgon eller i övermorgon hur det blir med dom funderingarna!


Ni får höra när jag vet mer...


...... Bye

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards