sakura

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.


Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt.


IDAG så blev det bara att borsta och prova benskydden en sista gång så jag vet hur jag skulle göra med stl på bakbenen. Och det blev att beställa stl L till bak nu.

S är egentligen på gränsen till försmå fram också så jag provade M där och det blev på tok förstort, för långa liksom.


Så vi får väl se hur det ser ut sen när skydden kommer, stl L bak och S fram är ju lite knasigt måste jag erkänna :p


Hon fick lite hö medans jag höll på där, hon är så otroligt hungrig den lilla tjejen, slänger sig på gräs och grenar när hon får den chansen. 


Sedan fick hon sin kratf innan hon fick gå ut i hagen igen.


Lite bilder från idag och igår..


     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards