sakura

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Malin - 2 november 2014 18:06

Helt underbar dag idag kan jag tala om. Hunnit med mycket, ja egentligen bör jag ligga hemma och kurera mig men jag lär ju ta hand om mina hästar så.

Ut dit i morse då jag hade morgon i lilla stallet.

Longerade Miraz på banan, pigg men skötte sig bra för det. Hade inte direkt lust med så mycket galopp idag, men luftsprång och ville inte "jaga" på henne eftersom det var blött och halt.

Efter det blev det en tur på Sakura runt byn, stått i en vecka så trodde hon skulle vara pigg men hon var så duktig och lugn.
Jobbade lite i skritt och traven, riktigt fin ?

Efter det kom älskling och hjälpte mig fixa taket på höställningen samt brädorna till stolpen så äntligen är det klart!

Sen åkte vi till hööks en vända för jag ville klämma och känna på en Sadel där, samt prova sitta i den.
Dom hade dock bara 17" hemma så dom beställde hem en 17.5" åt mig. Får se hur det går då :)

Kändes jävligt skön iaf!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards