sakura

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Malin - 6 februari 2011 18:30

Gårdagens och dagens bilder på flickorna!


                                                                   


   

Av Malin - 6 februari 2011 18:12

Idag var det sådant där fint väder igen så jag åkte ut efter elva någon gång och pyssla med hästarna.

Idag blev det motionering av båda flickorna!!


Sakura bestämde jag mig för att sätta vagn på, fick hjälp av Amelia (min medryttare som har lite semester just nu).


Vi började med promenad bort till gården där jag får låna vagnen, sedan så tog Amelia vagnen och gick med den bakom och bredvid oss. Sakura brydde sig inte för 5öre så vi valde att sätta i den i öglorna men inte fast, så Amelia gick och höll i på ena sidan.


Gick ruksigt bra och Sakura var lika framåt som vanligt.


Efter en bra bit gående så, så valde vi att spänna på vagnen helt!
Då tog även Amelia tömmarna och gick bakom vagnen till en början, vi skritta mest men tog även några travsteg, gick kanon


Så till slut hoppa Amelia i vagnen och körde henne, jag gick med i fram ifall att. Men hon skötte sig otroligt bra alltså!
Så jag fota och filma lite granna.


Dock tror jag det blir vila från bett för Sakura, hon har börjat slänga lite med huvudet fast att man inte tar i henne, sedan så är tungan ut och far på ena sidan??


Sedan blev det en underbar barbackaridning på Pillan i skogen ovanför oss. Amelia visade en ny väg och den var otroligt mysig! Sur att jag inte tog kameran med då!!


Blev inga bilder från igår så nu kör jag in lite gott och blandat!

Dock i ett nytt inlägg!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards