sakura

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

sista ridturen, farväl

Av Malin - 30 januari 2015 22:24

Ja idag var det en jävlans sorglig dag :( men jag fick spendera den tillsammans med Moa.

Vi tog oss en sista ridtur tillsammans och vi valde att rida på berget igen. Så sjukt skönt, lugnt och avslappnat förutom känslan om att detta var sista gången.

Klättring och pulsa i snö kan jag lova att det blev för hästarna men dom verkade tycka det var kul emellanåt.

Efter ridturen så mockade vi och jag började packa Miraz saker.

Sedan kom David så vi lassa in alla saker och körde det till nya stallet.
Så nu har jag bara lite små saker kvar och hästarna då såklart ;)

Imorgon går flyttlasset, Jisses så nervös jag börjar bli alltså :/

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards